14 Şubat 2012 Salı

Assassin's Creed ve Bayraklar

Daha önce malum yollardan edinmiş olduğum ve çok sevip oynayıp bitirdiğim Assassin's Creed'i geçtiğimiz dönem de Steam üzerinden edinmiş ve hakkını böylece teslim etmiştim kendimce. Geçen sefer oyunun tamamının ingilizce olmasının da etkisiyle hikayeye hiç odaklanmadan odun gibi oynadığım bu oyunu baştan tekrar oynamaya başladım. Bu sefer diyaloglara da kulak kabartıyor ve hikayeyi tam manasıyla anlamaya çalışıyorum, zira sırada serinin yeni oyunları var!

Başlamışken de tüm memory blockları eksiksiz doldurmaya çalışıyorum. Görevleri tamamlayarak normal memory blockları tamamladıktan sonra geriye iki tane ek memory block kalıyor. Bunlardan bir tanesini şehirdeki askerler tarafından zulüm gören insanları onların elinden kurtararak diğerini ise şehirin çeşitli yerlerine gizlenmiş bayrakları bularak tamamlıyorsunuz. Internette bu bayrakların yerlerini haritada gösteren haritalar da yayınlanmış durumda, vakit kaybetmemek için mükemmel bir rehber olduğu kesin. Bu rehbere şuradan ulaşabilirsiniz.

Desmond Miles'ın dedesi Altaïr ibn-La'Ahad'ın maceralarını yaşadığı bu oyunda, Damascus Poor District ve Acre Poor District görevlerini tamamlamış bulunuyorum. Bitirdiğimde tekrar bir yazı yazıp görüşlerimi tekrarlayacağım. Eğer hala edinmemişseniz, Saturn veya Media Markt gibi mağazalarda 15 TL civarına, Steam gibi platformlardan ise 2-3$ a edinebileceğiniz mükemmel bir oyun. Kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder