11 Mart 2016 Cuma

Fantastik bir İETT macerası


İETT ile sorun yaşamayan kaldı mı? Sen, sen, evet hepiniz. Ya otobüs fazla doludur, ya gelmesi gereken saatte gelmez, ya durakta durmaz, ama illa ki herkesi belirli aralıklarla bir şekilde yolda bırakır.

Bu artık hepimizin alıştığı bir durum. Ama şikayetlerinizin nasıl değerlendirildiğini ya da meselenin çözümüne katkısı olup olmadığını hiç merak etmiş miydiniz?

İşte daha önce de pek çok örneğini yaşasam da son yaşadığım şikayet süreci adeta bir Yüzüklerin Efendisi tadında fantastik bir hikaye. Her gün kullandığım bir otobüs hattı iki gün üstüste saatinde gelmedi. Ne var bunda diyeceksiniz. Bilenler bilir, mobiett isminde bir telefon uygulaması sayesinde artık otobüslerin hangi durakta olduklarını sinyalizasyon sistemleri sayesinde öğrenebiliyorsunuz. Bizim bu iki otobüs de ardarda iki gün boyunca aynı saatte, önceki durakta görünüyor, ve bulunduğumuz durakta görülmeden sonraki durağa geçiveriyordu. Cinlere mi karışmıştı yoksa? Ya da birileri otobüsleri denizden mi yürütüyordu?

Elbette bu fantastik durumu detaylıca 153'ü arayıp İETT şikayet hattına bildirdim. Kendi tahminim zaten tıkabasa dolu olan otobüsün bulunduğum duraktan önce kestirme bir şekilde son durağa gittiği yönünde, ama elbette bilemiyoruz. Peki benim şikayetimi İETT nasıl yazıya dökmüş ve nasıl cevaplamış dersiniz?

Güya ben bir saat otobüs beklemişim, ama otobüs gelmemiş. Peki neden gelmemiş? Otobüs arıza yapmış. Yaşasın şikayetim çözülmüş!!!

Herhalde arıza yapan otobüs yeter bu kadar oturmak deyip kafasına göre duraklarında gezmeye başladı o gün ve bende öyle bir izafi ana denk geldim ki bir saat su gibi akıp geçmiş olmalı.

İşte İETT tarafından ancak bu kadar ciddiye alınıyorsunuz. Detaylıca anlattığınız durum "Otobüs bekledim gelmedi" olarak kayda geçiriliyor. Bu kadar ciddi bir kurum İETT :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder